The BEST Instagram posts of 2018

बॉलीवुड की ग्लैमरस लाइफस्टाइल अब एक रहस्य नहीं है

Instagram के लिए धन्यवाद, प्रशंसकों को उनके पसंदीदा स्टार के बारे में हर छोटी जानकारी के लिए गोपनीय हैं – डिजाइनर से वे उस गंतव्य तक पहने हुए हैं जहां वे छुट्टियां कर रहे हैं।

लेकिन यह अधिक व्यक्तिगत पोस्ट है जो बताती है कि वे इंसान के समान हैं।

बॉलीवुड से हमारे पसंदीदा इंस्टाग्राम चित्र इस वर्ष उनके उत्साह, बच्चों और संकट की झलक पेश करते हैं।

सुकन्या वर्मा इंस्टाग्राम के अद्भुत सेलिब्रिटी चित्रों के माध्यम से चली जाती है, और आपको सबसे अच्छा लाती है।

1. AB meets ABram

Photograph: Kind courtesy Amitabh Bachchan/Instagram

मिताभ बच्चन से कौन नहीं बनना चाहेंगे? शाहरुख खान का सबसे छोटा बच्चा अब्राम सहमत है।

बिग बी गर्मजोशी से बताता है कि कैसे पांच वर्ष का मानना ​​है कि वह ‘अपने पिता के पिता’ बनने के लिए और जानना चाहता था कि क्यों सुपरस्टार मन्नत में उनके साथ नहीं रहता है। कही खुशी कही गम अगली कड़ी, कोई भी?


2.KJo’s biggest multistarrer

Photograph: Kind courtesy Karan Johar/Instagram

कही खुशी कही गम के बारे में बोलते हुए, बॉलीवुड के सबसे बड़े सितारों की यह आरामदायक तस्वीर उपनिवेशों को छोड़ने का एक आदर्श उदाहरण है।

रणबीर कपूर और दीपिका पादुकोण और उनके संबंधित प्रेमिया आलिया भट्ट और रणवीर सिंह के बीच के इतिहास पर विचार करते हुए चीजें अजीब हो सकती हैं।

या शाहरुख और आमिर खान भी जो बुद्धिमानों के युद्ध में लगे थे बहुत पहले नहीं। उनके एकजुटता की तीव्र गर्मी को छोड़कर शंकुवाद के लिए थोड़ा कमरा छोड़ देता है।

3. Being Virat’s Chand Ka Tukda

Photograph: Kind courtesy Anushka Sharma/Instagram

अनुष्का शर्मा और विराट कोहली का करवा चौथा उत्सव 2018 की सबसे पसंदीदा ट्वीट्स में से एक है। और क्यों नहीं? फोटोग्राफ एक दूसरे के लिए रोमांटिक रूप से अपनी पूजा को पकड़ती है

4. Bonds of love

Photograph: Kind courtesy Sara Ali Khan/Instagram

सारा अली खान अपने बच्चे भाई ताइमूर को राखी बांध रही है, जो इस वर्ष हमने देखी सबसे प्यारी जगहों में से एक है।

जाहिर है, सैफ के बच्चों के बीच उनकी पूर्व पत्नी अमृता सिंह और ताइमुर की माँ करीना से कोई बुराई नहीं है।

5. The last one

Photograph: Kind courtesy Sridevi/Instagram

हम श्रीदेवी को याद करते हैं। हम हमेशा करेंगे। पारिवारिक शादी के दौरान अपने असामयिक निधन से पहले यह आखिरी तस्वीर अपडेट की गई है।

इस तरह हम उसे याद करेंगे – चमकदार, मुस्कुराते हुए और प्रियजनों से घिरा हुआ।


6. Kapoor and Daughters

Photograph: Kind courtesy Sonam Kapoor/Instagram

जिस तरह से पूरा कपूर परिवार ढालने के लिए इकट्ठा हुआ और श्रीदेवी की बेटियों का समर्थन करता है वह निर्विवाद रूप से छू रहा है।

जनवी के 21 वें जन्मदिन पर, अपनी मां के गुजरने के कुछ दिन बाद, उसके सभी चचेरे भाई नौजवानों के चारों ओर चले गए।

7. Happy birthday, Sunshine!

Photograph: Kind courtesy Alia Bhatt/Instagram

लिया भट्ट के प्यारे जन्मदिन की शुभकामनाएं उनके बीयू रणबीर कपूर और ब्रह्मस्त्र सह-कलाकार ने हमें गर्म फजी दी। इन दो प्रतिभाशाली कलाकारों को स्क्रीन पर जादू बनाने के लिए इंतजार नहीं कर सकता।

8. Like mommy like daughter

Photograph: Kind courtesy Aishwarya Rai Bachchan/Instagram

‘मेरा आराध्याय’।
‘मेरा जीवन’।
‘मेरे शाश्वत प्रेम’।
ऐश्वर्या राय बच्चन का इंस्टाग्राम खाता माँ-बेटी पीडीए से भरा है।
लेकिन डिज़नीलैंड पेरिस के खिलाफ यह एक सेट हमारा पूर्ण पसंदीदा है।
 

9. Thugs of Gaul-istan!

Photograph: Kind courtesy Aamir Khan/Instagram

माथेरान में सिर्फ अपने बेटे के पूर्व जन्मदिन की बाश होने के बावजूद कोई भी आधा दिल से ऐसा करने के लिए नहीं, आमिर खान सुनिश्चित करता है कि वह अपने चरित्र की त्वचा में आ जाए। अभिनेता ओबेलिक्स के रूप में अपने प्रसिद्ध पूर्णतावाद के हर हिस्से को काम करता है, जबकि पत्नी किरण राव और उनके बेटे आजाद गेटाफिक्स और एस्टेरिक्स होने से खुश हैं। चलो डोगमैटिक्स मत भूलना!

 

Please follow and like us:
error

31 thoughts on “The BEST Instagram posts of 2018

  • January 26, 2019 at 10:36 pm
    Permalink

    excellent issues altogether, you simply won a new reader. What could you recommend in regards to your post that you just made some days in the past? Any positive?

  • March 5, 2019 at 7:36 pm
    Permalink

    Hey there I am so excited I found your web site, I really found you by accident, while I was researching on Aol for something else, Anyways I am here now and would just like to say thanks for a marvelous post and a all round exciting blog (I also love the theme/design), I don’t have time to read it all at the minute but I have bookmarked it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more, Please do keep up the fantastic work.

  • March 8, 2019 at 7:23 pm
    Permalink

    I just want to mention I am all new to blogs and truly liked you’re website. Probably I’m going to bookmark your site . You actually come with fabulous stories. Kudos for sharing your web site.

  • March 20, 2019 at 5:09 pm
    Permalink

    I wanted to jot down a brief remark to express gratitude to you for some of the wonderful points you are writing on this website. My prolonged internet lookup has now been recognized with reliable know-how to write about with my company. I would tell you that many of us website visitors are unequivocally lucky to exist in a fine network with so many outstanding people with insightful secrets. I feel truly privileged to have discovered your website and look forward to tons of more pleasurable minutes reading here. Thanks once more for a lot of things.

  • March 20, 2019 at 7:20 pm
    Permalink

    I would like to thnkx for the efforts you have put in writing this blog. I am hoping the same high-grade blog post from you in the upcoming as well. In fact your creative writing skills has inspired me to get my own website now. Really the blogging is spreading its wings rapidly. Your write up is a good example of it.

  • March 20, 2019 at 7:24 pm
    Permalink

    Well I definitely liked studying it. This information provided by you is very effective for proper planning.

  • March 21, 2019 at 2:37 pm
    Permalink

    Attractive section of content. I just stumbled upon your weblog and in accession capital to assert that I acquire actually enjoyed account your blog posts. Any way I’ll be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently rapidly.

  • March 21, 2019 at 4:20 pm
    Permalink

    You can certainly see your skills in the work you write. The arena hopes for more passionate writers like you who are not afraid to mention how they believe. Always follow your heart.

  • March 22, 2019 at 1:30 am
    Permalink

    My goal here is to link the wordpress blog entries to a frame in a personal site. So I want only the blog entries to appear, but none of the menu bars or other things associated with wordpress only what was posted. I know wordpress is done in PHP so i was wondering if anybody knew the specifics of the coding and how I would go about doing this.. . Thanks!.

  • March 22, 2019 at 1:57 am
    Permalink

    It is the best time to make some plans for the future and it is time to be happy. I’ve read this post and if I could I desire to suggest you some interesting things or tips. Perhaps you can write next articles referring to this article. I wish to read more things about it!

  • March 22, 2019 at 3:33 am
    Permalink

    Hiya very cool blog!! Guy .. Excellent .. Amazing .. I’ll bookmark your blog and take the feeds additionally¡KI’m happy to search out a lot of useful information here in the post, we want work out extra techniques on this regard, thank you for sharing. . . . . .

  • March 22, 2019 at 3:45 am
    Permalink

    Good web site! I truly love how it is simple on my eyes and the data are well written. I am wondering how I could be notified whenever a new post has been made. I have subscribed to your RSS which must do the trick! Have a nice day!

  • March 22, 2019 at 10:58 am
    Permalink

    Attractive section of content. I just stumbled upon your website and in accession capital to assert that I acquire in fact enjoyed account your blog posts. Any way I’ll be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently fast.

  • March 22, 2019 at 2:29 pm
    Permalink

    hello!,I really like your writing so a lot! percentage we be in contact more approximately your post on AOL? I require an expert in this area to unravel my problem. May be that is you! Looking forward to look you.

  • March 22, 2019 at 4:11 pm
    Permalink

    Super-Duper website! I am loving it!! Will come back again. I am taking your feeds also

  • March 22, 2019 at 4:20 pm
    Permalink

    whoah this weblog is excellent i love studying your posts. Stay up the good work! You know, lots of individuals are looking around for this info, you can aid them greatly.

  • March 22, 2019 at 8:25 pm
    Permalink

    I have not checked in here for some time because I thought it was getting boring, but the last several posts are good quality so I guess I will add you back to my daily bloglist. You deserve it my friend 🙂

  • March 22, 2019 at 9:47 pm
    Permalink

    I’ve been browsing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like yours. It is pretty worth enough for me. In my opinion, if all web owners and bloggers made good content as you did, the web will be a lot more useful than ever before.

  • March 22, 2019 at 10:45 pm
    Permalink

    you are really a good webmaster. The website loading speed is amazing. It kind of feels that you’re doing any distinctive trick. Moreover, The contents are masterwork. you have performed a fantastic task on this matter!

  • March 22, 2019 at 11:13 pm
    Permalink

    Wow, fantastic blog layout! How long have you been blogging for? you made blogging look easy. The overall look of your website is magnificent, as well as the content!

  • March 23, 2019 at 1:05 am
    Permalink

    Thanks for every other fantastic article. The place else could anyone get that type of info in such an ideal means of writing? I have a presentation next week, and I’m on the look for such info.

  • March 23, 2019 at 1:12 am
    Permalink

    You really make it seem so easy with your presentation but I find this topic to be really something that I think I would never understand. It seems too complicated and extremely broad for me. I am looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!

  • March 23, 2019 at 1:32 am
    Permalink

    I like the helpful information you provide in your articles. I will bookmark your weblog and check again here regularly. I’m quite certain I will learn many new stuff right here! Good luck for the next!

  • March 23, 2019 at 1:38 am
    Permalink

    I enjoy you because of your own hard work on this blog. Kim really likes doing investigation and it’s really easy to see why. All of us learn all about the powerful manner you provide very helpful items on this website and in addition inspire participation from visitors on this concern and my girl is being taught a lot of things. Take pleasure in the rest of the year. You’re the one conducting a dazzling job.

  • March 23, 2019 at 1:39 am
    Permalink

    Hey There. I found your blog using msn. This is an extremely well written article. I will be sure to bookmark it and return to read more of your useful info. Thanks for the post. I will certainly return.

  • March 23, 2019 at 1:39 am
    Permalink

    you’re really a just right webmaster. The website loading velocity is amazing. It sort of feels that you’re doing any unique trick. In addition, The contents are masterwork. you have done a wonderful process in this subject!

  • March 23, 2019 at 3:14 am
    Permalink

    Well I really liked studying it. This information procured by you is very practical for proper planning.

  • March 23, 2019 at 5:12 am
    Permalink

    Great tremendous issues here. I am very satisfied to look your post. Thank you a lot and i am taking a look ahead to touch you. Will you kindly drop me a e-mail?

  • March 23, 2019 at 5:15 am
    Permalink

    Wonderful paintings! That is the kind of info that are supposed to be shared across the net. Disgrace on Google for now not positioning this publish upper! Come on over and visit my website . Thanks =)

  • March 23, 2019 at 5:19 am
    Permalink

    magnificent issues altogether, you just won a new reader. What may you suggest about your submit that you made a few days in the past? Any positive?

  • March 23, 2019 at 1:30 pm
    Permalink

    It¡¦s really a great and helpful piece of info. I¡¦m satisfied that you shared this helpful info with us. Please stay us informed like this. Thank you for sharing.